Budou problemy s touto sestavou?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 15 08:58:17 CEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 04:21:21PM +0200, Jarda Mikulík wrote:

> [...]

 Binarni ovladace? Osm z deseti linux guru by kupovalo
 Matrox (guru zasadne nepari hry:-))

 Tam je chipset VIA KT133A ? Pokud ano doporucuji udelat velky
 oblouk a zapomenout uplne na firmu VIA. _Dobre_ se podivejte na
 internetu (treba google) na vas cipset a slovo "problems".
 S Duronem a ASUS deskou s KT133 jsem pred pul rokem stavel levne
 PC a byly tam velke problemy (WIN98) s ZIPkou a i po aplikaci
 nejakeho patche je to sice lepsi, ale ten pocitac je do dnes
 "nejaky divny".

 INVEX na mne delal dojem, ze monitory uz se nedelaji :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/