Budou problemy s touto sestavou?

Antonin Chadima antonin na chadima.jcu.cz
Pondělí Říjen 14 22:36:45 CEST 2002

>  Binarni ovladace? Osm z deseti linux guru by kupovalo
>  Matrox (guru zasadne nepari hry:-))
na matroxu se dobre pari hry
alespon ta jedina
ktera  je na linuxu
a je plne gpl
-> quake

jinak mandrake obsahuje gpl xfree 4.2 ovladace pro geforce2
ale ty hodne funkci nepodporuji
takze se doporucuje pote nainstalovat nvidiacke binarni ovladace
nejlepe s rpmek budto od texstaru ci rangera
ci nedavno jeste byli k videni v archivech plf

>  Tam je chipset VIA KT133A ? Pokud ano doporucuji udelat velky
>  oblouk a zapomenout uplne na firmu VIA. _Dobre_ se podivejte na
>  internetu (treba google) na vas cipset a slovo "problems".
>  S Duronem a ASUS deskou s KT133 jsem pred pul rokem stavel levne
>  PC a byly tam velke problemy (WIN98) s ZIPkou a i po aplikaci
>  nejakeho patche je to sice lepsi, ale ten pocitac je do dnes
>  "nejaky divny".
jo to verim pokud tam jsou windowsy
chipset 133 nebyl nic moc
chipset 133A byl na linuxu velmi dobry
ovsem pod windowsama nepouzitelny
(problemy s matroxem, s sblivem a strihacima kartama)
vsechny tyto chyby jsou na popsane na strankach vyrobce
ovsem pod linuxem se to jaksi neprojevuje (zvlastni ne?)
dnes bych vsak vzhledem k cenam pameti
doporucoval ddr chipsety
klidne od via (furt lepsi nez sis ;-)
a jiny ty chipsety nevyrabi