Upgrade PC - motherboard, disk

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Úterý Říjen 15 09:33:13 CEST 2002

On Monday 14 October 2002 19:34, you wrote:

> No ja nechci Athlona, protoze chci tichy pocitac. A Athlona je treba hodne
> chladit, jak jsem aspon slysel.
>
> MB

Nechci prispivat do flame, ale mam AthlonXP s vetrakem Titan D5TB, ktery ma
3000 otacek a je tak tichy, ze ho v zavrene bedne opravdu neslysite.
Zjistete si fakta a ne "jedna baba povidala".
Disk urcite 7200 rpm a RAMku,RAmku,RAmku ....

--
Lukas Marsalek	student FEKT VUT Brno
marsalek na kn.vutbr.cz	http://linuxdesktop.kn.vutbr.cz