Upgrade PC - motherboard, disk

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 15 11:19:00 CEST 2002

Dne Mon, Oct 14, 2002 at 02:44:42PM +0200, Martin Bodlak napsal:

> MB Microstar Intel 845E MAX, P4 sock. 478 DDR, FSB 400/533, ATA100,6x PCI,1x AGP,2x DDR,USB 4x 1.1/,4x 2.0, audio AC97

Bojoval jsem s tim v sobotu a zda se, ze IDE radic co je v intelu 845E neni
zatim ve stabilnich jadrech podporovan, takze nelze zapnout DMA. To dost
zasadne ovlivni vykon. Takze bych sel bud do 850 (coz je vykonove i cenove
nekde uplne jinde) a nebo do neceho horsiho. Pripadne samozrejme do nejake
externi karty pro IDE s tim, ze de da pryc az bude 845 podporovana. Podle
hlasek v linux kernel to vypadalo, ze zavada je spise v tom, jak se cipset
ohlasi nez v tom, ze by ten ovladac skutecne neumel s cipsetem zachazet.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.