PS2 myš na sériovém portu

hanc hanc.pavel na atlas.cz
Úterý Říjen 15 09:05:25 CEST 2002

opticka mys nebude ani nemuze chodit na serivovem portu, protoze v nem neni
napajeni pro tu optiku. Redukce tedy nic neresi.

hanc

"Hana Skoumalova" <Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:aoc62v$6gb$1 na alfa.redbox.cz...
Dobrý den,

mám problém s myší u notebooku. Notebook je Acer s touchpadem, který
používá zařízení /dev/psaux a v gpm se používá protokol synps2. To
znamená, že pokud je připojená PS2 myš, potřebuje gpm pro /dev/psaux
jiný protokol, než když není. Protože si chci ušetřit starání se o to,
jestli mám připojenou myš (a případné restarty gpm s jiným
protokolem), chtěla jsem si rozchodit myši dvě: standardně touchpad,
a navíc obyčejnou sériovou. Tohle se mi taky povedlo, s následujícím
příkazem:

gpm -t synps2 -M -m /dev/ttyS0 -t ms

Jenže, sériovou myšku mi zabavil manžel pro nějaký starší stroj, který
neměl PS2 vstup a později mi jako náhradu koupil novou, lepší, optickou,
ale bohužel PS2-kovou myš. Přidal mi k tomu redukci na sériový port,
takže myš je připojená na /dev/ttyS0, ale nemůžu přijít na to, jaký
protokol mám v gpm zadat. Zkoušela jsem ms, msc, ms3, imps2, pnp ;-) a
pořád nic.

Myška je Genius optická s kolečkem, zkoušela jsem i Genius s kuličkou
(mělo by to být asi to samé) a nic. Na desktopu obě myši fungují jako
imps2, ale jsou tam připojené na PS2 port.

Díky za každou radu.

Hanka