PS2 myš na sériovém portu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Říjen 15 11:45:01 CEST 2002

Jarda Mikulík wrote:

> Tady bude asi problem v te redukci. Mam odzkouseno ze PS/2 mys funguje s
> redukci na seriovem portu jen na urcitem procentu pocitacu. Je to
> zpusobeno tim ze PS/2 port ma napajeni, tzn. ze PS/2 mys s nim pocita,
> ale seriovy port napajeni nema, takze se to dela tak, ze se napeti
> "vyrabi" z nekterych signalovych pinu, coz nemusi vzdy fungovat. Ted me
> napada, ta mys je opticka, tzn. ze by se mela "rozsvitit" pokud ma
> napajeni (otazka jestli je dostatecne...). Pokud se rozsviti, tak to
> teoreticky je rozchoditelne.

Jo, v tom bude ten zakopaný pes. Zkusila jsem se podívat, jak svítí, a
je to jasné. Na PS2 portu má dva stupně jasu - na podložce svítí jako
blázen, a když se zvedne, tak jas ubere. Na sériovém portu má jenom
nižší stupeň a navíc zcela zřetelně bliká.

Hanka