apache - autorizace

Úterý Říjen 15 12:36:31 CEST 2002

Zdenek Mazanec wrote:

> Nepritomnost modulu pro cgi v apachi?

	Dobra, rekneme, ze normalni instalace to umoznuji a pokud ne, nejaky
local root pristup je rovnez zpravidla k mani...:-)

> Proc jsou hesla v /etc/shadow a ne v /etc/passwd jako pred lety? Nerikejte
> mi, ze tuhle otazku myslite vazne.

	No jenze k nim ma pristup pouze root, ze? Jenze tady tady se jedna o
normalni soubor, ktery ma normalni uzivatel (predpokladam != root),
resp. dokonce 2. Kdyz uz je toto tak zavazny problem, proc volit
autentizaci proti souborove databazi, kdyz tu mame efektivni prostredky,
ktere beze zbytku v popisu prace plni zadany ucel, ktery hleda tazatel,
jenze to radsi budeme furt vymyslet kola a drbat se pravou nohou za
levym uchem...'-)