apache - autorizace

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 15 12:45:07 CEST 2002

> Dobra, rekneme, ze normalni instalace to umoznuji a pokud ne, nejaky
> local root pristup je rovnez zpravidla k mani...:-)

Az na jedinou vyjimkou mam zrejme same nenormalni instalace :-)

Nerikejte

> No jenze k nim ma pristup pouze root, ze? Jenze tady tady se jedna o
> normalni soubor, ktery ma normalni uzivatel (predpokladam != root),
Dovedu si predstavit situace, kdy znalost zasifrovanych hesel "mych"
uzivatelu, dejme tomu partneru je pro me nekriticky problem - beztak mam
prava na cely strom a vidim vsude. Ale co je mi do hesel sousedni firmy?
(Ano, je to trosku zjednodusene, jde mi jen o demostraci mozne situace)

> resp. dokonce 2. Kdyz uz je toto tak zavazny problem, proc volit
> autentizaci proti souborove databazi, kdyz tu mame efektivni prostredky,
> ktere beze zbytku v popisu prace plni zadany ucel, ktery hleda tazatel,
> jenze to radsi budeme furt vymyslet kola a drbat se pravou nohou za
> levym uchem...'-)
To je samozrejme pravda. Trebas LDAP by to resil docela dobre.

Zdenek Mazanec