Upgrade PC - motherboard, disk

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Říjen 15 13:23:13 CEST 2002

> Ale už je "načatej". Mě to dělal taky tak a pak explodoval v
> opravně, takže
> jsem dostal novou desku i procesor. :) Dobrý kšeft. Ale
> všichni mi radili
> jít do Intelu, skoro bych to dneska udělal.

No ja se na to ptal a dle AMD vydrzi kratkodobe 130 °C. Od te akce jede uz
asi 2 roky. Kdyz jsem z te firmy odchazel, tak mel ten stroj uptime 240 dnu.
Takze mu to asi neublizilo. Je pravda, ze chvilku po te akci jsem do
serverovny nechal nainstalovat slusnou klimatizaci, takze je tam stala
teplota 16 stupnu, server je otevreny a chladic na procesoru je vlazny. V
lete jsem si tam nechaval balik s dobrou vodou. :-)

> Tak toto je snad otázka použité technologie, ne? A když
> dělají všichni na
> mědi, tak je to fuk. Spíše mají menší počet tranzistorů a
> plochu, tak se to
> dá více zahřát. Nejsem ale technolog, uvažuji selským rozumem.

No v praxi je techicke reseni asi nezajimave. Spis cloveka zajima, jestli mu
to fungovat bude nebo nebude. :-)