CD-RW Teac 540E na IDE/ATAPI pod RH 8

Jan Beitl jan.beitl na seznam.cz
Úterý Říjen 15 13:51:11 CEST 2002

Dobry den,
vim, ze uz to tu nekolikrat bylo, proto se omlouvam predem, ale z
archivu teto konference jsem se nedozvedel konkretni kroky, ktere by
pomohli ke zprovozneni teto vypalovacky pod Red Hatem 8.0. V adr. mnt
se mi po instalaci objevila cdrom, oznacena jako cdrom0 a cdrom1, kdy
cdrom1 je Teac vypal.
Take, jak jsem vyrozumel z predeslych dotazu, je potreba emulovat
scsi zarizeni, prekladat jadro, editovat lilo .... A to je kamen
urazu pro me, zacatecnika. Potreboval bych podrobne info, krok po
kroku, co, kde provest.
Klidne odpovidejte mimo konferu soukrome, abych nezatezoval. ( aby to
nebylo oznaceno jako OT, je to jiz nekolikaty dotaz se stejnym
tematem ). A pak se chci " palicu " zeptat jaky program pro
vypalovani pod KDE pouzivat.
Predem dekuji vsem zkusenejsim za info.
Honza
Beitl