rh 8 a problemy s rpm

Úterý Říjen 15 23:32:41 CEST 2002

On Tue, 15 Oct 2002 martin.reiser.konf na centrum.cz wrote:

> mam problemy s rpm databazi, kdyz tam neco pridam (chtel jsem pridat
> squirrelmail) tak se to zasekne a potom nefunguje ani prikaz typu rpm
> -qa.

Asi jsou nejake zadrene zamky. Udelejte strace na to rpm, kterym neco
instalujete (co to zasekne), a na nasledne rpm -qa. Pokud muzete, tak to
porovnejte s vystupem na zdravem systemu (nejlepe 8.0, ale 7.3 by pro tyto
ucely mohla postacovat).

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."