rh 8 a problemy s rpm

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Středa Říjen 16 09:50:57 CEST 2002

On Tue, Oct 15, 2002 at 10:56:33PM +0200, martin.reiser.konf na centrum.cz wrote:
> udelal jsem mozna tu hloupost a nasadil RH 8 na server, byt ne klicovy.
> Nainstaloval jsem to, upravil par konfiguraku;
> mam problemy s rpm databazi, kdyz tam neco pridam (chtel jsem pridat
> squirrelmail)
> tak se to zasekne a potom nefunguje ani prikaz typu
> rpm -qa.
> po rebootu rpm -qa jede.
Pokud se to stane, ujistete se, ze nebezi zadne rpm, smazte soubory
/var/lib/rpm/__* (kde jsou ulozeny ty zamky) a spustte rpm --rebuilddb.
Restart to resi, protoze se pri nem vyse uvedene soubory mazou.
Pokud budete trochu hledat v bugzille, najdete odkaz na balicky, ktere
by tuto chybu mely opravit.
	Mirek