Spousteni apps v Xkach pres 'su' jako root

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Říjen 16 08:31:17 CEST 2002

Muze te nejak priblizit tuto problematiku nebo dat odkaz ?
Nejak o tom nemuhu nic najit a zatim jsem mel dojem,
Ze povolenim pristupu na moje X ja riskuju pouze spaming,
Naopak mohu ziskat od nekoho rizeni nad jinym pocitacem ....
(coz je casto opomijena slabina spravcu firewallu) ...

radek.karaffa na ct.cz