Spousteni apps v Xkach pres 'su' jako root

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Říjen 16 10:24:21 CEST 2002

radek.karaffa na ct.cz wrote:
-> Muze te nejak priblizit tuto problematiku nebo dat odkaz ?
-> Nejak o tom nemuhu nic najit a zatim jsem mel dojem,
-> Ze povolenim pristupu na moje X ja riskuju pouze spaming,
-> Naopak mohu ziskat od nekoho rizeni nad jinym pocitacem ....
-> (coz je casto opomijena slabina spravcu firewallu) ...

niekto sa moze pripjit na vas X displej a robit vsetko co moze X aplikacia.
Grabnut klavesnicu a mys, falsovat udalosti klavesnice a mysi.
Napriklad spustit xlock a precitat si vlozene heslo. OK?
 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?