HPT372

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Říjen 16 11:18:28 CEST 2002

> Pani, podarilo sa uz niekomu nainstalovat MDK na IDE RAID HPT372 ?
>   Cakal som, ze 9.0 uz bude schopna instalacie, ale nie je to tak.
>   Poradte, ako nainstalovat MDK na 2 disky v RAID-e s tymto radicom.
>   Vyrobca na to asi kasle. Ponuka ovladace na RH ale ja to potrebujem
>   pri instalacii vnutit mandejku.

Proc to musi byt pri instalaci? Ja ten radic teda neznam, ale asi to bude
stejna kategorie jako Promise. Takze predpokladam, ze nejake nastaveni RAID
se dela na urovni biosu toho radice. Je to tak? Pokud ano, tak bych tam dal
pouze jeden disk, nainstaloval MDK. Pokud jsem si dobre vsiml, tak tyhle
"raid" radice maji podporu v jadre. Takze zkompilovat jadro s podporou.
Pridat druhy disk a udelat kopii.
Predem rikam, ze jsem to nikdy nedelal, takze to nemusi byt tak jednoduche,
jak jsem to popsal. :-)

TNX