HPT372

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Říjen 16 11:58:57 CEST 2002

> Pani, podarilo sa uz niekomu nainstalovat MDK na IDE RAID HPT372 ?
>   Cakal som, ze 9.0 uz bude schopna instalacie, ale nie je to tak.
>   Poradte, ako nainstalovat MDK na 2 disky v RAID-e s tymto radicom.
>   Vyrobca na to asi kasle. Ponuka ovladace na RH ale ja to potrebujem
>   pri instalacii vnutit mandejku.

Neviem co to je za radic, ale vcera som rozbehaval promise u ktoreho bol
modul. Sice na stranke je napisane ze je to pre RH x.y ale IMHO je to
oznacovane tak iba preto, aby bolo zname pre ake kernely(cislo kernelu
ktore mal original RH x.y) to je. Cize som normalne bootoval cez IDE
radic na doske, nahral spravny kernel, do /lib/modules strcil ten modul od
vyrobcu, vytvoril som si initrd.img a v lilo zapisal ze mam nejaky initrd.
Rebootol (disk zapojil na promise radic, osetril pole, ktore ziapalo ze
jeden sisk zdochol :-)) a sledoval ako najde disky resp. pole.
Nasiel ako sda a kernel panic :-)
Takze zase reboot s tym ze som pri boot: napisal "linux root=/dev/sda1".
Tym som sa dostal do root particie, ktoru som remountol lebo v /etc/fstab
bolo napisane nech sa mountuje ako /dev/hda1 a nedovolovalo to zapisovat.
Potom som len zmenil /etc/fstab a rebootol. Tolko moj vcerajsi zasah,
dufam, ze to bolo k niecomu dobre.
Inak nabuduce by som asi presiel na 2.4.x kernely, ktore vacsinu radicov
uz maju v sebe a netreba sa trapit so zhananim modulov pre 2.2.x.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2