RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Středa Říjen 16 14:31:29 CEST 2002

> Hmmm...ja som mal pocit ze MDK vzniklo prave z RH. Takze neviem pochopit
> (a mozno sa ani nesnazim :-) co myslite pod krokom spat.
> Pokial sa citite ako klikaci uzivatel tak mozno MDK je pre Vas spravna
> volba.

Sahate mi na oblibenou distribuci ;-) Co porad mate s tim, ze mdk je nejvic
klikaci? Co je to za divnou poveru? Je tak klikaci, tak kdo chce. Jediny
rozdil je, ze MUZE byt rozumne klikaci.
Imho urpmi a spo. je RADKOVA utilita kvality, se kterou se up2date ani
rpmfind nemuze srovnavat ani ve znacne podrousenem stavu.

P.S. Fakt me bavi, jak se redhati usklibuji nad klikanim ala mandrake kdyz
sam rh se instaluje v X (ano, umi to i v textu, stejne jako vsechny ostatni
distribuce, mandrake nevyjimaje) Nechcete lidi nechat pausalizovani?

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz