RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Říjen 16 15:05:46 CEST 2002

> P.S. Fakt me bavi, jak se redhati usklibuji nad klikanim ala mandrake kdyz
> sam rh se instaluje v X (ano, umi to i v textu, stejne jako vsechny ostatni
> distribuce, mandrake nevyjimaje) Nechcete lidi nechat pausalizovani?

No tak som to mozno trosku prehnal :-) Osobne som toho nazoru, nech si
kazdy robi na tom , co ho bavi resp. v com sa vyzna. Len nemam rad
"rejpali", ktori kvoli novej verzii(mozno nevydarenej proti inym
distribuciam) zacnu kydat hnoj na cely redhat. Hoci ja osobne 6-kovu a
mozno casom 7-kovu radu budem povazovat za nosne stlpy serverov.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2