zavrazdeni procesu + L2 cache HP NetServer LH Plus

martin.kosirer na ct.cz martin.kosirer na ct.cz
Středa Říjen 16 15:01:31 CEST 2002

Dobry den damy a panove,
 chtel bych se vas zeptat co delate v pripade, ze nejaky
proces umre a nejde se ho zbavit. Zkousel jsem vselijaka
kouzla, cary i zarikavani, ale duchove jadra nepomohli.
Prusvih byl, ze nesel re/odmontovat filesystem (JFS fs) s
daty - mount/umount zdechl take. Dane procesy nesli kill-
nout ani zastavit system.

  Jaky je vas nazor na nasledujici chybovou hlasku testu
HP NetServer Diagnostic Assistant? Podle helpdesku HP to
mam nechat byt, pokud nebudou problemy behem provozu (
mozna (udajne) jde i o "chybu" software. Vsiml jsem si i
dalsich zvlastnosti). Jaky software pouzivate k testovani
pameti L1 cache, L2 cache, RAM ?

HP NetServer LH Plus
(2x iPP 200 MHz MMX, 256M HP ECC EDO DIMM, Mylex DAC-960PL
SCSI RAID, 3Com 3C597-TX EISA, posledni verze BIOSu)

--- HP NetServer Diagnostic Assistant A.03.12 ----------
Quick   Processor/Cache Test started
(B320) Cache Test Error: L2 cache failed stuck bit test.
--- HP NetServer Diagnostic Assistant A.03.35 ----------
Quick   Processor/Cache Test started
Test completed with no errors
... a pak se zhrouti s hlaskou 'system halted'

 Prozatim jsem na nem nechal bezet memtest86 (~8h, zadne
chyby) a pokusne nainstaloval Mandrake 9 (nez budu mit
woodyho). Zadne obtize jsem dosud nezaregistroval.

                            Dekuji
                                     Martin

Pokrok je syntézou poznané minulosti a prorokované budoucnosti.
                                                 -- J. B. Bury