zavrazdeni procesu + L2 cache HP NetServer LH Plus

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Říjen 16 15:30:25 CEST 2002

On Wed, 16 Oct 2002 martin.kosirer na ct.cz wrote:

>  chtel bych se vas zeptat co delate v pripade, ze nejaky
> proces umre a nejde se ho zbavit. Zkousel jsem vselijaka
> kouzla, cary i zarikavani, ale duchove jadra nepomohli.
> Prusvih byl, ze nesel re/odmontovat filesystem (JFS fs) s
> daty - mount/umount zdechl take. Dane procesy nesli kill-
> nout ani zastavit system.

Pokud proces tvrdne nekde uvnitr kernelu (a ceka napriklad na I/O) pak
neni dobry napad ho zabijet - mohly by po nem zustat kernelove datove
struktury ve stavu, kdy bude dalsi funkce nepredvidatelna (co se zamky
ktere proces zamkl? atd...).

--
JiKos.