RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Říjen 16 15:20:52 CEST 2002

> myslim, ze o tomto to bolo .. sam hovoris, ze _casom_mozno_7-kovu_radu_,
> co z pohladu, ze uz tu je RH 8.x je trochu podivne :-{))

Ono je to z toho dovodu ze 7 a 8 rada pouziva 2.4 kernel, na ktorom stale
nieco vylepsuju. A ja sa drzim stabilnych (pre znamena dokoncenych)
verzii (konkretne 2.2.x). Casom na 2.4 sa nebude na moj vkus az tak
aktivne pracovat a budu pre mna zaujimave aj tie novoty, ktore vyuziva a
nasadim to na servery. Ja osobne nove verzie na servery nedavam(teda
pokial na tom stroji neviem nic ine rozbehat), lebo nestojim o pripadne
problemy alebo fukoty pri opravach co sa najdu.

> Ja pouzivam na serveroch MDK a 8-kova rada ( konkretne 8.2 ) mi pripada
> velmi vydarena . a mame tu MDK 9.0 a po testoch doma, som to v sobotu
> nasadil na prvy dost dolezity server.

Si myslim, ze ono je to o tom co potrebujes. Ked prave MDK9.0 to ma, tak
preco nie.

> Je to cele asi naozaj o tom, ze s dobrou distribuciou si sikovny clovek
> dokaze robit co chce .. nezavisle na tom, ci je to RH, MDK, alebo SuSe (
> ci nieco ine ) .. akurat si myslim, ze kvalitna distribucia dava aj na
> vyber, ci clovek chce klikat, alebo nie .. ( ja osobne neklikam ), co
> obcas obhajcovia inych distribucii prezentuju ako nevyhodu (
> nepochopitelne )

S tymto mozem len suhlasit a ako tu uz volakedy bolo pisane, vyrit to do
kamena :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2