RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 16 16:02:25 CEST 2002

:> > Ja pouzivam na serveroch MDK a 8-kova rada ( konkretne 8.2 ) mi pripada
:> > velmi vydarena . a mame tu MDK 9.0 a po testoch doma, som to v sobotu
:> > nasadil na prvy dost dolezity server.
:>
:> Si myslim, ze ono je to o tom co potrebujes. Ked prave MDK9.0 to ma, tak
:> preco nie.

urcite na to zelezo, kde som to daval by bez problemov slo aj nieco
starsie .. predtym tam bol MDK 7.0 .. akurat so starsimi distribuciami
je problem s upgradovanim ( ked sa chcem v tom spolahnut na to, ze
distributor to spravi ) .. co ( pokial ma pamat neklame ) je pri RH, aj
MDK dva roky, resp. predposledna celociselna rada .. takze obavam sa, ze
RH 6.x uz velmi skoro bude updatovatelny len z vlastnych zdrojov podobne
ako moj oblubeny MDK 7.2 .. skoda ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying