Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]

Středa Říjen 16 16:17:10 CEST 2002

On Wed, 16 Oct 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Co to je 'nevejde se' do UDP packetu? Radove stovky bytes nestaci na
> nejkomplexnejsi DNS dotaz?

Dotaz se asi vzdycky vejde. Ale muze byt problem s odpovedi. Pokud se
odpoved nevejde a server ji vrati uriznutou (TC), tak se musi klient
dotazat znovu pres TCP -- tedy za predpokladu, ze se chce dozvedet
nejakou odpoved.

V praxi je to skutecne tak, ze pokud mate nameserver a vite, ze odpovedi
na vsechny dotazy lze nacpat do UDP, pak to bude az na "mnozinu miry
nula" fungovat i bez TCP.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."