Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]

Ladislav Kepsta kepsta na medictech.com
Středa Říjen 16 16:21:19 CEST 2002

> normalni
> UDP a pokud
>
> 	Co to je 'nevejde se' do UDP packetu? Radove stovky
> bytes nestaci na
> nejkomplexnejsi DNS dotaz?

Ano.
Klient posle DNS dotaz (UDP).Ak nastane situacia, ze odpoved servra je
vacsia
ako 512B, potom server odosle iba tolko dat, aby sa neprekrocil limit
(512B).
Navyse sa nastavi flag TC.Dalsia komunikacia prebieha protokolom TCP,
kde odpoved
uz bude neskratena.

--
Ladislav Kepsta