Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Říjen 16 16:24:42 CEST 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Co to je 'nevejde se' do UDP packetu? Radove stovky bytes nestaci na
> nejkomplexnejsi DNS dotaz?

Dotaz ano, s odpovedi muze byt nekdy hure.

Ne vsechny technologije pouzivane k prenosu IP umoznuji takove
"obrovske" paketky. Uz jeste ne zcela mrtvy Arcnet pouziva pro
IP MTU 504 bajtu (prestoje teoreticky umi az cca 60500 bajtu)
a nektere tehnologicke protokoly jsou hluboko pod 256 bajtu.
Uznavam, ze jde trochu o exotiku ne zcela bezne posilajici dotazy
po internetu, ale misty se da o to zakopnout.

> PS: To co popisujete slysim prvne, tim nerikam ze to neexistuje - DNS
> skutecne by mel odpovidat jak na UDP tak TCP dotazy... - viz napr. +tcp
> u dig

Je tomu tak.

	Majkl