RH8 & Mplayer & subtitle

pavel křížek pavelkr na umtn.fme.vutbr.cz
Středa Říjen 16 16:32:54 CEST 2002

Dobry den, Nejakou chvili zapasim s kodovanim subtitle v Mplayeru, tedy s cestinou a spravnym zobrazovanim. Fonty ke stahnuti jsou ISO 8859-2. RH8
pouziva UTF8. V manualech jsem toho moc nepobral.       Cesta nejmensiho odporu
bylo zkompilovat MPlayer s --enable freetype a do ~/.mplayer/font/ zkopirovat
xxx.ttf ale zkopiroval jsem tam arial.ttf z WIN a doslo k nacteni a chybe.
                         Diky za jakoukoliv radu
                                 pavelkr na umtn.fme.vutbr.cz