notifikacia v powerchute

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Říjen 17 09:11:56 CEST 2002

Zdravim.
Vcera som bez problemov rozbehol powerchuteplus(dodavany na cd-cku ako
rpm) na rh6.2.
Problem vsak je, ze neviem ako rozbehat aby to posielal nejaku
notofikaciu napr. e-maily v pripade niecoho.
Z manualov som vycital, ze treba kliknut hentam a tam a je to.
Doslo mi ze na to potrebujem X-y. tak som si na windowsoch pustil MIX a
parameter DISPLAY nasmeroval na pc-dlo s Xkami. xterm a napr. xclock sa mi
spustili. Ale xpowerchute mi zakazdym padlo na hubu na nejaky FATAL ERROR.
Kde chcel spustat nejak xvt_create funckiu. Predpokladam ze kde je problem
asi nebude vela s Vas tusit, ale mozno mi poradite ake subory vytvorit a
co do nihc napisat, aby to slapalo.
Samozrejme ze do scriptov som si mohol dopisa nejaky riadok "mail root
"problemy" avsak, chcel som vyuzit vlastnosti up-sky, ktora posiela
rozne hlasky.
Vdaka.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2