rpm --rebuilddb

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Říjen 17 11:09:47 CEST 2002

> 	To samozrejme je, ja reagoval na kolegu s PentiumIII
> 500MHz, ktery
> vyplodil 10 minut...:-)

Ja som to nevyplodil, ale mi to tolko trvalo. Dva krat mi totiz
rpm-ko tak zblblo, ze neskoncilo ani po 5 hodinach. Daval som
rpm -Uvh balicek (balicek mal velkost asi 2MB ak si dobre pamatam) .
Takze som ho rucne zmazal a potom este vyskusal rpm -qa a tiez to
bolo na par hodin. Je mozne ze som mal v databaze nejaky problem,
alebo spracovanie zavisi dost znacne od RAMky. To, ze to niekomu
zbehne rychlo je mozno tym, ze tam mal malo chyb. Spravilo vam rpmko
nieco take, ze po nekonecne dlhom instalovani balicka tam nic nebolo?
Asi nie.

Takze vy ste napisal svoj nazor a skusenost a ja svoju skusenost.

Igor