rpm --rebuilddb

Čtvrtek Říjen 17 11:26:21 CEST 2002

Dňa 17. okt 2002 o 11:09, Kilian Igor napísal(a):

> Ja som to nevyplodil, ale mi to tolko trvalo. Dva krat mi totiz
> rpm-ko tak zblblo, ze neskoncilo ani po 5 hodinach. Daval som
> rpm -Uvh balicek (balicek mal velkost asi 2MB ak si dobre pamatam) .
> Takze som ho rucne zmazal a potom este vyskusal rpm -qa a tiez to
> bolo na par hodin. Je mozne ze som mal v databaze nejaky problem,
> alebo spracovanie zavisi dost znacne od RAMky. To, ze to niekomu
> zbehne rychlo je mozno tym, ze tam mal malo chyb. Spravilo vam rpmko
> nieco take, ze po nekonecne dlhom instalovani balicka tam nic nebolo?

> Asi nie.

ale iste ze ano, nie su kazdy den vianoce..

ak nezbehne rpm -qa tak to je celkom vazny problem, pretoze uz potom
nezbehne ani ziadne rpm -i, ani rpm -e, ani o 5 hodin, ani o tyzden..
v kazdom pripade rpm databaza ma byt v konzistentnom stave a podmienovat
rychlost rebuildnutia databazy chybami je mierne odveci..

btw. na amd k5 s 16mb ram mi rpm -bb trvalo nieco malo menej ako
minutu..

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586