djbdns [was: Re: Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]]

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 17 12:41:13 CEST 2002

>      Omlouvám se, je tam DNCP, což neznám.

No jo, preklepik :)

>      DHCP mi chodí pěkně (mám na to skriptík). Není
> dokumentovaný, ale funguje. Načte datový soubor  dhcpd (z RH6.2),
> proparsuje a vypíše z něho A záznamy (=něco) s přidanou doménou a hlavně
> časem vypršení (a narozdíl od W2K korektním :-)
>      Je potřeba si to patřičně seskládat dohromady aby to generovalo
> správný textový soubor (ale to už je jednoduché).
>      Pokud to někoho zajímá, tak skriptík přikládám.

Diky, vyzkousim to. A jak resite vyptrseni zanamu, aby mi nestrasily v
dns pocitace, ktere uz maji davno jinou adresu? Nebo se to resi samo?

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
"War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength"