djbdns [was: Re: Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]]

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Říjen 18 07:36:03 CEST 2002

Jakub Maa01 Jirků wrote/napsal:
: >      Omlouvám se, je tam DNCP, což neznám.
:
: No jo, preklepik :)
:
: >      DHCP mi chodí pěkně (mám na to skriptík). Není
: > dokumentovaný, ale funguje. Načte datový soubor  dhcpd (z RH6.2),
: > proparsuje a vypíše z něho A záznamy (=něco) s přidanou doménou a hlavně
: > časem vypršení (a narozdíl od W2K korektním :-)
: >      Je potřeba si to patřičně seskládat dohromady aby to generovalo
: > správný textový soubor (ale to už je jednoduché).
: >      Pokud to někoho zajímá, tak skriptík přikládám.
:
: Diky, vyzkousim to. A jak resite vyptrseni zanamu, aby mi nestrasily v
: dns pocitace, ktere uz maji davno jinou adresu? Nebo se to resi samo?

      Do DNS zanáším čas vypršení podle toho, kdy vyprší lease. Není
to úplně nejlepší řešení, ale zase to je lepší než W2K, které tam dávají
default 15minut. Funguje to relativně spolehlivě.
      To z toho skriptu není vidět? :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>