RE: RE: pripojeni na interbase - SOS

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 17 14:51:25 CEST 2002

Dobry den

Nemam zkusenosti s interbase 4, ale kvuli 6.1 jsem musel do
/etc/services pridat zaznam pro port 3050, pak jsem musel v
/etc/hosts.equiv pridat localhost. Teprve pak se Interbase uracil
spustit. Co se tyce logovani, tak to je u nej na nic. Neco malo hlasi
v /opt/interbase/interbase.log. Tam se doctete vice (snad :-)).
Posloucha interbase na portu 3050? Co rika netstat? Nejak jsem
nevyrozumnel, jestli se lokalne na interbase dostanete. Zkuste se
pres isql na nej pripojit lokalne.

Ahoj
Tomas

> tom pocitaci ji