reseni e-mailu pro 1000 uzivatelu

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Říjen 17 14:52:48 CEST 2002

Preji prijemny den
Muze mi nekdo poradit (pokud mozno jim pouzivanou)
kombinaci mail serveru, antiviru a klienta (klienta zatim hlavne pro wxp,
prip. w95)
ktery by splnoval nasledujici:
- staral se o prichozi i odchozi postu
- vsechny maily by byly kontrolovany antivirem
- maily by pro jednotlive uzivatele zustavaly lezet na serveru ( aby se
klienti
mohli dostat k mailum z libovolneho PC)
- nastaveni max velikosti odchoziho mailu pro jednotlive uzivatele
- nastaveni max celkove velikosti posty
- mohlo by umet i vice knih adres (soukroma, spolecna)
- na klientskych pc nejradeji neco jineho nez outlook (budu se snazit pomalu
konvertovat k nejakym grafickym terminalum - např. Xterminály, VNC..)
- melo by to zvladat v pohode tak kolem 1000 uctu
- pokud muzete navrhnout i HW,

Zatim pouzivame kombinaci pop3 a smtp serveru, maily se ukladaji na lokale.
Uzivatele se na mail spolehaji - maji tak historii mailu. Pokud klekne disk,
je to
 mnohdy velký problém.
Radi bychom se dostali do stavu, kdy na PC budou pouze programy a veskera
data na serverech. uzivatele se pak budou moci hlasit a pracovat odkudkoliv

Vim, ze se tady debatilo o nahrade MS Exchange, ale netusim, co vlastne
exchange vse umi. pochopil jsem to tak, ze na emaily by to bylo zbytecne
velke kladivo a za druhe je to asi dost drahe.

Pokud je to prilis mimo misu, tak se omlouvam.

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705