reseni e-mailu pro 1000 uzivatelu

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Říjen 17 15:20:42 CEST 2002

Radek Kohout wrote:
> - na klientskych pc nejradeji neco jineho nez outlook (budu se snazit pomalu
> konvertovat k nejakym grafickym terminalum - např. Xterminály, VNC..)
> - melo by to zvladat v pohode tak kolem 1000 uctu
> - pokud muzete navrhnout i HW,
>
> Zatim pouzivame kombinaci pop3 a smtp serveru, maily se ukladaji na lokale.
> Uzivatele se na mail spolehaji - maji tak historii mailu. Pokud klekne disk,
> je to
>  mnohdy velký problém.
> Radi bychom se dostali do stavu, kdy na PC budou pouze programy a veskera
> [...]

Sice neodpovim primo na otazku, ale dam namet k premysleni:
Kdyz vezmeme obycejne kupecke pocty, tak si spocitame,
ze licence na Exchange pro 1000 uzivatelu prijde imho neco
pres 500.000,-, licence pro NT s 1000 uziv taky nebude nejlevnejsi,
nemluve o licenci na antivir. K tomu pripoctete HW, ktery to musi
zvladnout a dostanete se do takovych castek,
ze jednomu z toho prechazeji oci :-)

Tudiz, pokud uvazujete o linuxovem reseni, muzete byt velkorysy
a porad usetrite. Muzete si pak treba dovolit
komercni verzi sendmailu a jine "komercni doplnky".

A ve finale si muzete rict o premie za usetrene penize :-)

Roman DAVID