reseni e-mailu pro 1000 uzivatelu

Julius Loman lomo na lomo.sk
Čtvrtek Říjen 17 15:15:05 CEST 2002

Ahoj,

sice som taketo riesenie nerobil, ale urcite by v praxi dobre fungovala
kombinacia:
1. SMTP server (postfix, sendmail, qmail, .. v podstate podla vyberu)
2. IMAP na citanie posty, imap vie pracovat s foldrami narozdiel od pop3.
3. LDAP na uchovavanie addressbook-ov.
4. Ako klient by som odporucil mozillu, neviem ci outlook vie uchovavat
kontakty na LDAP serveri.
5. Antivirak - pouzivam amavis v kombinacii s postfixom, ale je to este
stary amavis, tak niekedy je problem so zatazou, ked naraz odchadza
napriklad 60 mailov.

nastavenie velkost odchadzajuceho mailu rozne pre uzivatelov - toto
myslim postfix nezvlada, ale mozem sa mylit. Parametre tohoto druhu sa
daju nastavovat urcite globalne pre vsetkych.

J.