RH 8.0 a CDROM

Jiří Hubka milamber na vakna.cz
Pátek Říjen 18 08:18:44 CEST 2002

Dobry den vsem.
Mam jden problem s RH 8.0 a SCSI CDROM.
Pri napr. kopirovani z CDROM na disk(take scsi)
se mi system jakoby chvilkove zatuhava nebo
zpomaluje. Pri nacitani cedecka nebo nacitani
session pri paleni take. (Trochu mi to pripomina
praci s CDROM ve windows tam se taky chova jako
kdyz 24x cdromka "zadusi" celej system)
Na RH 7.3 nebo Mandraku (oba je tam jeste mam :)
mi to nedela nebo jsou pomlky mnohem kratsi a pri
kopirovani to nijak nezpomali ostatni aplikace.
Muzu napriklad koukat na i film nic se pri kopirovani
nedeje. CDROmky mam dve a dela to u obou (na RH8).

V RH 8 pouzivam jadro 2.4.19-xfs ale dela to i na
orig. jadre.
Neni to zadna katastrofa ale spis neprijemnost na
kterou nejsem z RH 7.3 (a predchazejicich) zvykly.

Jinak zelezo neni nic zvlastniho jen je cele v scsi.

Dekuji za Vas cas a pripadnou pomoc.

P.S. Nenabizejte mi prosim jine distribuce. Vetsinu
znam, ale chci tuhle (mozna jen ze zvyku :).