Grafika v linuxu

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pátek Říjen 18 10:08:18 CEST 2002

> 1MB sdilene pameti?
> Kurnik sopa, ja mam asi mezery ve vzdelani. Ja myslel, ze integravana
> grafika na desce sdili pamet pro svoji cinost z RAM. Takze
> podle popisu by v
> tom PC mel byt 1MB RAM a na tom by lezl tak tak MS DOS. :-)
> Muzete mit to
> pripadne ( klidne soukrome) objasnit, jak to je s tou deskou?
... mnooo, ja bych rekl, ze je to tak, ze v biosu reknu kolik dostane
vga z ramky k dispozici 1,2 nebo 4 mega.
Sveho casu jsem dost pouzival jakesi pcchipsy a u tech to takhle fungovalo,
a linux na tom chodil docela dobre.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331
This message was written using recycled electrons.