djbdns [was: Re: Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]]

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Říjen 18 09:30:24 CEST 2002

Jakub Maa01 Jirků wrote/napsal:
: >       Do DNS zanáším čas vypršení podle toho, kdy vyprší lease. Není
: > to úplně nejlepší řešení, ale zase to je lepší než W2K, které tam dávají
: > default 15minut. Funguje to relativně spolehlivě.
: >       To z toho skriptu není vidět? :-)
:
: No a to ty ,,prosle zaznamy`` odstrani tinydns samo, nebo mi tam
: budou, strasit dal? To by taky ten soubor mohl mit za chvili 100 mb,
: ne?

    Nechápu otázku - odstraňuje z databázového souboru?
           Ten se musí přegenerovávat při každém DHCP assignu, a ze
souboru dhcp.leases se bere poslední (=>nejmladší) varianta (aspoň
doufám, ale testoval jsem to dost dlouho).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/