RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 18 09:45:22 CEST 2002

> to je preci nesmysl muzu si stahnout SRPMS upravit spec podle sveho a
> vytvorit si rpm na miru.

Hmm...to mi pripada skoro to iste ako to skompilovat.

> proc by tohle neslo i s RPM ???

Lebo tie rpm-ka musi nejaka dobra dusa vytvorit. A si to vytvori podla
seba (napr. pri spojeni apacha,php,ssl, pripadne sql).

> ????
Tam som mal na mysli cakaciu dobu. T.j. kym dostanem spravne rpmka, aby
som mohol updatovat.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2