RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Pátek Říjen 18 10:14:17 CEST 2002

On Fri, 18 Oct 2002, Jan Satko wrote:

> Hmm...to mi pripada skoro to iste ako to skompilovat.

Rozdil se pozna hned pote, co to potrebujete stejnym zpusobem nainstalovat
na vice nez jeden pocitac.

Nebo kdyz to potrebujete stejnym zpusobem (napr. stejne zapnute ficury,
stejne specialni patche atd...) zkompilovat pri vymene verze za novejsi,
nebo proste jen prekompilovat napr. kvuli zmene knihoven.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."