Grafika v linuxu

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Pátek Říjen 18 10:01:53 CEST 2002

Kolik MB pameti mate celkem instalovane na desce? Pokud si vzpominam, desky
s integrovanou grafikou umoznuji vetsinou prostrednictvim BIOSu velikost
sdilene pameti zadat. Takze bude-li potreba, muzete 1MB pripadne zvetsit.

	Skutecnosti, ze vam WinXP behaji s integrovanou grafikou nastavenou
na 1 MB sdilene se me moc nechce verit, ale budiz. Treba to mozne je.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj

Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 377 736 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz