RH8.0 a problem s prihlasovanim

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Říjen 18 10:06:43 CEST 2002

| Odesílatel: Kocourek Lukas <kocour na evropa2.cz>
|
| a zkousel jste pouzit kernel z WinNT 4.0 ? Posledne kdyz jsem ho zkousel
tak
| mi to taky trosku pod RH8 zlobilo, ale na RH7.3 je to pry bez
problemu....

Nedelejte si z nej prosim srandu. Treba ma vlastni specialni kernel s
patchem kvuli nejakemu pitomemu zarizeni, ktere nema patch do noveho
kernelu, a chtel si to vyzkouset. Rekl vam jak ho tam dostal? Ze ho jen
prekopiroval? Ne. Tak predpokladejte, ze ho tam dostal kompilaci a pro
jistotu se na to jeste zeptejte. Ale srandu si prosim z nikoho nedelejte.
Muze to pak potkat i vas, spatne manyry se siri jako kapenkova infekce.

Omlouvam se za mentorovani.

Zdravi JL.