RH8.0 a problem s prihlasovanim

Pátek Říjen 18 10:20:54 CEST 2002

On Fri, 18 Oct 2002, Jaroslav Lukesh wrote:

> Nedelejte si z nej prosim srandu. Treba ma vlastni specialni kernel s
> patchem kvuli nejakemu pitomemu zarizeni, ktere nema patch do noveho
> kernelu, a chtel si to vyzkouset. Rekl vam jak ho tam dostal? [...]

Na tom nezalezi, jak to tam dostal. Spis jde o to, ze strkat do distribuce
postavene nad jadrem 2.4 jadro z rady 2.2 (a to jeste takovaou obstarozni
subverzi) je o hubu, protoze nebude fungovat to, co pouziva funkce
2.4, ktere ve 2.2 nejsou (pripadne funguji ne uplne dobre). Specialne mne
napada, jestli si ten clovek nevyrobil filesystemy v ext3. Treba mu neco
jeste visi v zurnalu, takze 2.2, co to treba skousne a namountuje jako
ext2, najednou zahadne nevidi nektere adresare a doubory.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."