RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 18 10:21:46 CEST 2002

> Rozdil se pozna hned pote, co to potrebujete stejnym zpusobem nainstalovat
> na vice nez jeden pocitac.

To chapem. Mne islo hlavne o to, ze bolo spomenute, ze kompilacia nie je
ono. A vsetko to co opisujete sa bez kompilacie nespravi. Proste nie je to
len rpm -U balik.

> Nebo kdyz to potrebujete stejnym zpusobem (napr. stejne zapnute ficury,
> stejne specialni patche atd...) zkompilovat pri vymene verze za novejsi,
> nebo proste jen prekompilovat napr. kvuli zmene knihoven.

Tak ked mam config.status, viem si pozriet ake ficury boli pri kompilaci
zapnute. Az za taku vyhodu to teda nepokladam.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2