RH8.0 a problem s prihlasovanim (fwd)

David Toman toman na spszl.cz
Pátek Říjen 18 11:03:13 CEST 2002

, Kocourek Lukas wrote:

> a zkousel jste pouzit kernel z WinNT 4.0 ? Posledne kdyz jsem ho zkousel tak
> mi to taky trosku pod RH8 zlobilo, ale na RH7.3 je to pry bez problemu....
> ...OMG...

Ne nezkousel. Kdyz nevite o tomto problemu nic tak nechapu proc k tomu
neco vubec pisete. Pravdepodobne nemate co delat v praci.

Vs oucasne dobe mam na sevreru RH6.0 ale chtel jsem tam dat RH8.0. Mam
vyzkousene, ze to jadro je jedno z mala ktere diobre chodi s PCMCIA
BreezeNET PCD kartou. Drivery jsou totiz pro jadra 2.2, pod vyssimi to
funguje jen velmi spatne a nefunguje mereni signalu atd.

Takze jsem tam potreboval dat stare jadro...

Pokud nahodou vite o ovladacich ktere funguji i pod 2.4kovymi jadry tak
muzete napsat,. ale vyzkousel jich uz hodne a bez dobrych vysledku:(

Nerikam, ze to nejde ale na mem hw se jina jadra s tim modulem prilis
nedomluvi:((

Rikal jsem si, ze mi treba nekdo poradi ale nevadi... jk si zustanu u
RH6.0 a vy si zustante u WiNT ktere vam tak dobre funguji...

btw Jadro z RH6.0 jsem pouziul proto, ze ho mam vyzkousene. Kdyz jsem
zkousel jina (jen o trochu vyssi) tak uz to zlobilo.