RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Říjen 18 15:54:17 CEST 2002

On Wed, Oct 16, 2002 at 03:20:52PM +0200, Jan Satko wrote:

> Ono je to z toho dovodu ze 7 a 8 rada pouziva 2.4 kernel, na ktorom stale
> nieco vylepsuju. A ja sa drzim stabilnych (pre znamena dokoncenych)
> verzii (konkretne 2.2.x). Casom na 2.4 sa nebude na moj vkus az tak
> aktivne pracovat a budu pre mna zaujimave aj tie novoty, ktore vyuziva a
> nasadim to na servery. Ja osobne nove verzie na servery nedavam(teda
> pokial na tom stroji neviem nic ine rozbehat), lebo nestojim o pripadne
> problemy alebo fukoty pri opravach co sa najdu.

Počínaje jádrem 2.4.12 (které je více než rok staré) je řada 2.4
IMHO velice stabilní. Od jisté doby se do řady 2.4 už nepřenášejí
výrazně nové prvky, problémy s VM jsou (zdá se) zažehnány. Doba, která
dělí 2.4.19 od 2.4.18, na nichž jsou založeny moderní distribuce (Red
Hat 7.1+) je téměř půl roku. Další práci na těchto jádrech provedli
maintaineři distribucí apod.

Z těchto důvodů, které mám navíc potvrzené desítkami bezproblémových
instalací si troufám říci, že použití aktuálních verzí distribučních
jader 2.4, představuje v současnosti perspektivnější, bezpečnější a
konec konců i stabilnější variantu než použití jader 2.2 na starých
distribucích nebo dokonce znásilňování 2.2 na distribucích nových,
bez ohledu na to, jestli využíváte novoty které 2.4 přinášejí.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz