RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Středa Říjen 16 18:33:57 CEST 2002

Dňa 16. okt 2002 o 16:02, Jan ' Kozo ' Vajda napísal(a):

> je problem s upgradovanim ( ked sa chcem v tom spolahnut na to, ze
> distributor to spravi ) .. co ( pokial ma pamat neklame ) je pri RH, aj
> MDK dva roky, resp. predposledna celociselna rada .. takze obavam sa, ze
> RH 6.x uz velmi skoro bude updatovatelny len z vlastnych zdrojov podobne
> ako moj oblubeny MDK 7.2 .. skoda ..

mandrake ohlasil ukoncenie podpory pre verziu 7.1 svojej distribucie,
o ukonceni podpory pre 7.2 tam nie je ziadna zmienaka, vid:
http://www.mandrakesecure.net/en/advisories/2002/MDKSA-2002-067.php

takze ak to takto bude pokracovat, tak este pol roka do 9.1 by mala podpora
pre 7.2 existovat (myslim teraz vo forme updatov)..

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586