RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Borek Lupomesky borekl na volny.cz
Pátek Říjen 18 19:47:44 CEST 2002

On Fri, 2002-10-18 at 08:28, Jan Satko wrote:

> [...]
> Ja prave pri takychto systemoch sa spolieham na kompilaciu s podporou
> modulov. T.j. ak sa nieco objavi skompilujem novy modul a hotovo.
> Ale to uz je aj o bezpecnosti.

   Moduly jsou známý bezpečnostní problém, takže je to spíš o
nebezpečnosti.
   Jinak na MS platformách se aplikace nekompilují vůbec a taky tam s
tím nějak žijí. Jestli mý být Linux platforma, kde je třeba všecko
kompilovat, tak se nikdy do mainstreamu nedostane.

   Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========