Dlouhe startovani RH8

mic na mymail.cz mic na mymail.cz
Neděle Říjen 20 17:45:58 CEST 2002

Zdravim,

rozhodl jsem se nainstalovat RH8. Vse probehlo v pohode, az na to, ze pri startu dojde k necemu, co mi docela vadi. Dojde k nacitani ovladacu a tak a vse je v pohode az do "Enabling swap space". To taky problehne OK, ale pak se startovani na hrozne dlouhou dobu zastavi a zdanlive se nic nedeje, jen hrabe disk. Mam pocit, ze si to pohrava s NTFS partition, ale co presne to dela 100% nevim.

Neresil nekdo podobny problem? Vzdycky mi to nabehne po hodne dlouhy dobe, ale presne nevim, protoze to necham pres noc. Typuji to na cca dve hodiny (to podle logu). Zkousel jsem to preinstalovat, ale je to porad stejny.

Mam:
40GB disk; 30GB NTFS (wokna); 9GB ext3; 1GB swap... Athlon XP, Geforce 4... 512 RAM...

Diky za jakoukoliv radu ci pomoc.
Martin
-----
www.redbox.cz - všechno co potřebujete