Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Neděle Říjen 20 17:56:14 CEST 2002

mike na mk-sys.cz (Michal Kubecek) writes:

> [...]
> délce datagramu, kterou má být schopen cílový stroj přijmout. Ale ne
> nutně v jednom kuse. O něco níže dokonce najdete
>
>     Every internet module must be able to forward a datagram of 68
>     octets without further fragmentation.  This is because an internet
>     header may be up to 60 octets, and the minimum fragment is 8 octets.

>   In this example, we show first a moderate size internet datagram (452
>   data octets), then two internet fragments that might result from the
>   fragmentation of this datagram if the maximum sized transmission

Myslim, ze jsem to cetl v jinem RFC, jenomze ho zrovna jako na potvoru
nemuzu najit. Psalo se v nem, ze fragmentace a defragmentace pri
omezeni linkove vrstvy na pakety mensi nez 576 se musi delat na
linkove vrstve.

> Ještě si vzpomínám na doby, kdy jsem provozoval PPP přes nekvalitní
> telefonní linku a 14400 modem, tehdy bylo nastavení MTU/MRU na 296
> jedinou šancí, jak to rozumně používat.

To ano, jenze PPP ma moznost, pokud se nepletu, defragmentovat PPP
pakety na linkove vrstve.

Brno, Czech Republic